Over ons
Hola! Wij zijn Project Direct webdesign. Hét webdesignburo uit West-Friesland waar je als klant geen case en geen nummer bent, maar waar je gewoon met Willem, Martin of Lisa wordt aangesproken. We stellen je vragen, kijken mee over je schouder, om vervolgens een hele dikke winstgevende webwinkel of bedrijfswebsite neer te zetten.
Met veel enthousiasme en liefde voor het webdesign vak was Timo van Tilburg in 2008 gestart met zijn bedrijf. Inmiddels zijn we al vele jaren later en is er veel ervaring opgedaan voor diverse klanten in uiteenlopende branches.
Daarbij richten we ons vooral op de zakelijk markt en dan met name de starters, ZZP’ers en (kleine) MKB bedrijven in West-Friesland en Noord-Holland. Wat ons uniek maakt is dat we naast jouw als ondernemer gaan staan en meekijken en meedenken hoe we jouw doelgroep beteren en ook op nieuwe manieren kunnen bereiken.
We horen je denken…: is dat dan nodig? Ja, juist nu! In deze tijd waarin Artificial intelligence (AI) een steeds grotere en belangrijkere rol is gaan spelen, kun je je als bedrijf haast niet permiteren om hierin achter te blijven. Stilstaan is achteruitgang en dat is wel het laatste wat je zou willen als ondernemer. Daarom helpen we je graag om je complete communicatie te moderniseren richting de toekomst.
Van mij naar wij
Ik ben Timo van Tilburg. Mijn kracht ligt in het persoonlijke contact, gekenmerkt door een vleugje Oosterse warmte, in combinatie met een proactieve houding, duidelijke afspraken en één centraal aanspreekpunt. Afhankelijk van het project kan ik samenwerken met diverse freelance collega’s. Daardoor ben ik onderdeel van een team.
Daarnaast bied ik mijn diensten aan op afstand. Dat houdt in dat ik flexibel ben en in heel Nederland en een beetje daarbuiten werkzaam ben. Vanuit mijn woonplaats Wognum ben ik zowel werkzaam als woonachtig en ben je altijd welkom voor een kopje koffie. Of we kunnen online afspreken, wat veel tijd bespaart.
Dit maakt mij bijzonder flexibel voor jou!
Kernwaarden
Wij zijn super klant gericht, MET een grote glimlach 🙂
Simpelweg omdat wij houden van ons vak.
Doel:
Klanten zo goed mogelijk helpen met hun communicatie, website en webwinkel.
Veel gestelde vragen
Al van kinds af aan ben ik creatief. Het mooie van dit vak als webdesigner is dat ik zowel de website layout / het design ontwerp en dit ook nog daadwerkelijk kan nabouwen.
Daarnaast spreekt de veelzijdigheid van klanten mij aan. Door een diversiteit aan klanten is het dagelijks schakelen en meedenken om tot de beste oplossingen te komen.
Mijn werkwijze in een notendop:
1: We hebben een kennismakingsgesprek en daarin bespreken we jouw wensen en behoefte. Samen proberen we de mogelijkheden zo goed mogelijk te verkennen waar voor jou de online kansen liggen. Na aanleiding van dit gesprek (of deze gesprekken) doe ik je een passend prijsvoorstel.
2. Na akkoord ga ik jouw ideale website ontwerpen. Vanaf het eerste design vraag ik om feedback en werken we naar een definitief design toe.
3. Zodra je tevreden bent het het design zet ik deze om in een werkende website. Je ontvangt een link naar mijn digitale bouwplaats. Vanaf hier kun je meekijken hoe ik je website bouw, vraag ik om feedback en andere aanvullingen zoals foto’s, teksten etc. Desgewenst kan ik dit stukje ook voor je uit handen nemen. Overall werken we samen naar een werkend eindproduct toe waar jij tevreden over bent.
4. Zodra de website helemaal naar jouw tevredenheid is zetten we hem op het definitieve domeinnaam en monteren we deze af.
Na het afronden van de opleiding “Communication and Multimedia Design” aan de Hoge school van Amsterdam heb ik diverse (online) trainingen gevolgd om mijn kennis up to date houden op het gebied van Ondernemen, Marketing, SEO, AI, Development, WordPress en Adobe. Daarnaast luister ik dagelijks podcasts over ondernemerschap om mijn mindset scherp te houden.
Goede vraag 🙂
Als (toekomstig) klant kies je voor mij als je aanvoelt dat we samen een goede vibe hebben. Als ik op jouw vragen met goede antwoorden kom en als je verwacht dat iemand die niet alleen “Ja” knikt, maar ook actief met je meedenkt.
Van mijn kant ben ik zeer direct, opbouwend in mijn verhaal en beloof ik alleen wat ik waar kan maken.
Mijn ideale klant is er een die net als ik een langdurige samenwerking voor ogen heeft, waar je op goed niveau mee kunt sparren, waar het sociale asspect onderdeel is van de samenwerking en waar je af en toe flink mee kunt lachen.
Mocht je willen weten wat klanten over mij schrijven? Zoek dan even op Project Direct en bekijk mijn recensies.
Hier kan ik het volgende over zeggen:
Ik ben niet de goedkoopste, maar zeker niet de duurste webdesigner die je zult vinden!
Voor al mijn diensten hanteer ik één uurtarief (zelfs als ik s’avond of in het weekend voor je aan het werk ben). Ik houd van eenvoudige, maar duidelijke afspraken, dat zorgt voor duidelijkheid.
Mijn tips om voor jezelf helderheid te krijgen en (mogelijke) teleurstellingen te voorkomen:
1. Zorg ervoor dat je je wensen en verwachtingen duidelijk hebt. Bijvoorbeeld: Wat voor type website heb je straks nodig? Een informatieve website, een webwinkel of een website met een boekingssysteem? Zijn er al voorbeelden die je aanspreken? En zo ja waarom spreken deze websites je aan.
2. Wat wordt je budget? Voor het laten maken van een informatieve website ben je al gauw vanaf € 1000 kwijt, voor een webwinkel vaak nog veel meer. De prijs is vaak (sterk) afhankelijk of je de klus uitbesteed aan een freelancer of een mediabureau.
Ik weet dat er ook aanbieders zijn die vanaf €200 of €300 een complete website aanbieden, but if you pay peanuts you get monkeys! 😉
3. Stel een vragenlijst op voordat je gaat shoppen en vergelijken. Zo voorkom je dat je appels met peren vergelijkt.
4. Voor de rest zou ik adviseren, pas de 80-20 regel toe. 80% gaat over een klik met iemand, 20% gaat over prijs.
Ik werk met het WordPress CMS. Dit systeem is geïnstalleerd op jouw domeinnaam en is als het ware de motor achter jouw nieuwe website. WordPress is wereldwijd (en ook in Nederland) al jarenlang het meest gebruikte systeem om website mee te bouwen; miljoenen websites maken hier gebruik van. Hierbij kun je denken aan de New York Times, The Walt Disney Company en die van Sony Music.
Het is uitermate gebruiksvriendelijk, waardoor je zelf ook jouw website kan aanpassen en in control bent. Doordat de markt qua expertise uiteenlopend is, zijn er ook vele uitbreidingen beschikbaar. Hierdoor zijn de kosten voor het uitbreiden van jouw website met extra functionaliteit ook laag dan wanneer je dat custom made moet laten ontwikkelen.
De kosten voor het laten maken van een website zijn afhankelijk van de omvang van jouw website en de complexiteit. De prijs wordt voornamelijk bepaald door het aantal pagina’s en de gewenste functionaliteiten. Ik werk met fixed prices, maar kan ook maatwerkopties voor websites aanbieden.
Wil je weten wat het kost om een website door mij te laten maken? Vraag dan een offerte aan of neem contact met mij op voor een afspraak. Een eerste kennismakingsgesprek is uiteraard vrijblijvend.
Ja, zeker. Het is erg belangrijk dat ook na livegang de updates van WordPress geïnstalleerd worden. Hierin zitten regelmatig veiligheidsupdates, maar ook updates met nieuwe functionaliteiten. Zo blijft je website veilig en gaat het systeem mee met de tijd.
Door middel van mijn onderhoud abonnement, voor slechts vijfentwintig euro per maand, kan ik je hierin volledig ontzorgen. Ik maak geautomatiseerde backups en jouw website wordt dagelijks gescand op veiligheid en performance. Ook installeer ik regelmatig de updates en anticiperen direct als er een veiligheidsupdate beschikbaar is.
Ja, zeker. Nadat je website Live staat ontvang je de inlogggegevens van jouw website en kun je je goddelijke gang gaan!
Stond jouw vraag hier niet tussen?